Promocją Lokaty Medalowej objęte zostały przede wszystkim punkty sprzedażowe Dominet Banku. Uzupełnieniem kampanii BTL jest reklama prasowa oraz działania public relations. W komunikacji dotyczącej nowego produktu został wykorzystany również Internet i narzędzia marketingu mobilnego.
– Jednym z elementów kampanii Lokaty Medalowej są działania mobile marketingowe. Osoby, które otworzyły Lokatę Medalową, dzięki otrzymywanym SMSom mogą na bieżąco dowiadywać się o medalach zdobytych przez polskich sportowców na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. W ten sposób będziemy ich także informować o aktualnym oprocentowaniu środków znajdujących się na lokacie – mówi Monika Brudło Dyrektor Departamentu Marketingu w Dominet Banku.
W przypadku mediów drukowanych w prasie przy tabeli medalowej pojawią się specjalne reklamy z informacją o liczbie medali zdobytych przez Polaków oraz o aktualnej wysokości oprocentowania Lokaty Medalowej.
Kreacje prasowe oraz copy wysyłanych SMSów przygotowała agencja Focus Advertising, natomiast za kreacje internetowe odpowiada Grupa Leonardo. Zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia. Promocja Lokaty Medalowej potrwa do końca igrzysk.
Lokata Medalowa to czteromiesięczny produkt depozytowy, którego oprocentowanie początkowe wynosi 5,5% w skali roku. Jego wysokość zależy od wyników uzyskiwanych podczas igrzysk przez naszych sportowców i może wzrosnąć aż do 9,1%. Minimalna kwota, którą należy wpłacić na Lokatę Medalową to 500 zł.