Rozpoczęła się wiosenna kampania promocyjna pożyczki gotówkowej Max Pożyczki z Mini Ratą oferowanej przez PKO Bank Polski. W kampanii największy nacisk położony jest na przedstawienie najbardziej korzystnych – z punktu widzenia klienta– zalet produktu.
1. Kampania promocyjna
Ogólnopolska kampania promocyjna Max Pożyczki wykorzystuje następujące media:
– Ogólnopolskie stacje telewizyjne – spot reklamowy 30” emitowany w: TVP1, TVP2, Polsat, TVN. Kampania trwać będzie do 29 marca 2009r.
– Internet – kampania w największych portalach internetowych: Onet, Interia, Bankier.pl, WirtualnaPolska, Gadu-gagu, Adnet, o2, gazeta.pl. Kampania trwać będzie do 29 marca 2009r.
– Plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach PKO BP oraz w wybranych 200 centrach handlowych na terenie całego kraju tj. Tesco, E.Leclerc, Kaufland, Billa. Akcja trwać będzie od 6 marca do 31 marca 2009r.
2. Główny przekaz kampanii
Główny przekaz komunikacyjny w kampanii promocyjnej Max Pożyczki oparty jest na eksponowaniu głównych zalet produktu tj:
– możliwości szybkiego uzyskania pożyczki na dowolny cel,
– niższej o 50% prowizji za udzielenie pożyczki przy zakupie ubezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
Komunikowane są także pozostałe korzyści:
– niewielkie formalnościach przy udzielaniu pożyczki,
– wysoka maksymalna kwota pożyczki,
– długi okres kredytowania.
Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Testardo Gram. Spot reklamowy wyreżyserował Bratek Prokopowicz.
Kampanię internetową przygotowała agencja HYPERmedia.
Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.
Szczegółowe informacje o produkcie dostępne są na stronie internetowej www.pkobp.pl.
Źródło: PKO Bank Polski