Ruszyła kampania reklamowa Citi Handlowy

– W nowej kampanii chcemy zwrócić uwagę na usługi Citi Handlowy, które ułatwiają klientom życie i sprawiają, że korzystanie z bankowości jest wyjątkowo wygodne i szybkie. Przesłanie reklam stanowi wyraz naszej misji – dla Citi Handlowy najważniejsza jest satysfakcja klienta, a obietnicę tę bank spełnia przez dynamiczny rozwój oraz tworzenie konkurencyjnych i przyjaznych klientowi rozwiązań – wyjaśnia Iwona Jaworska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Citi Handlowy.

„Citi Handlowy – wygodne rozwiązania każdego dnia” to główny przekaz kampanii reklamowej banku. W kolejnych odsłonach akcji marketingowej pojawiać się będą prezentacje nietypowych usług bankowych. Na reklamach zewnętrznych bank przypomina dzisiaj, że jako jeden z nielicznych na rynku, oferuje bankowość telefoniczną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. To wyjątkowe rozwiązanie doceniają zarówno klienci przebywający w Polsce, jak i ci podróżujący po świecie. Dzięki 24-godzinnej infolinii mogą kontaktować się z doradcami banku kiedykolwiek tego potrzebują, bez względu na różnice czasowe, np. między Polską a Indiami, tłumaczy Izabela Kochańska. Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej w Citi Handlowy. Drugi etap kampanii otworzył w piątek (10 października) krótki spot reklamowy, w którym w zabawny sposób prezentowana jest możliwość zwiększenia limitu na Karcie Kredytowej Citibank poprzez wysłanie do banku zaledwie jednej wiadomości sms. To kolejny przykład usługi, która sprawia, że bank dostępny jest dla klientów „na telefon” – 24 godziny na dobę, dodaje Izabela Kochańska.

W jesiennej kampanii reklamowej Citi Handlowy przybliży także usługę CitiAlerts (powiadomienia wysyłane w formie komunikatu email lub sms dotyczące m.in. salda zadłużenia na karcie kredytowej, terminu spłaty zadłużenia, transakcji dokonanych kartą kredytową, salda i operacji na koncie); opowie o smsowym lokalizatorze oddziałów, bankomatów oraz rabatów dla posiadaczy Kart Kredytowych Citibank; i przedstawi specjalne udogodnienia w bankowości telefonicznej i internetowej.

Kampania przygotowana została przez agencję Publicis United. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge. Spoty reklamowe Citi Handlowy obecne będą we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w wybranych kanałach tematycznych. Uzupełnieniem reklam telewizyjnych jest kampania outdoorowa oraz działania promocyjne w Internecie. Tegoroczna kampania wizerunkowa Citi Handlowy potrwa do połowy listopada tego roku.