Ruszyła kampania reklamowa indywidualnych programów inwestycyjnych Generali

Kampania reklamowa będzie prowadzona od dnia 5.05 do 26.05 z wykorzystaniem telewizji oraz prasy. 15 – to sekundowe spoty reklamowe będą emitowane na antenach TVP1, TVP2, TVN oraz TVN24. Reklama prasowa ukaże się m.in. w wiodących tygodnikach – Polityka, Newsweek oraz dziennikach: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza oraz Polska.

W kreacji kampanii reklamowej programów inwestycyjnych Generali wykorzystana została postać Adama Małysza, którego sponsorem i partnerem ubezpieczeniowym od kilku już lat jest Grupa Generali. Najlepszy polski skoczek jest nie tylko „twarzą” reklam produktów Generali, ale również aktywnie korzysta z oferty Generali uznając ją za najlepiej odpowiadającą swoim potrzebom.

– „Adam Małysz należy do najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jest osobą, o której z całym przekonaniem powiedzieć można, że swój sukces zawdzięcza ciężkiej pracy. Dzięki temu może dzisiaj zapewnić swoim bliskim poczucie bezpieczeństwa finansowego. Dlatego wybrał program inwestycyjny Generali Beneficio. Mam nadzieję, że doskonała oferta Generali oraz przykład Adama Małysza pomogą dokonać dobrego wyboru osobom, które cenią sobie bezpieczne inwestowanie swoich zasobów finansowych” – mówi Dyrektor Departamentu Marketingu Generali – Monika Oworuszko.

Za kreację filmu reklamowego jest odpowiedzialna agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD Optimum Media.