Ruszyła kampania reklamowa karty Nordea Aspiracje

Główny przekaz kampanii to najniższe na rynku oprocentowanie karty kredytowej oferowanej przez bank Nordea – w promocji trwającej do końca marca 2006 r. wynosi ono tylko 5,5 proc. w skali roku. Kartę w tym okresie można otrzymać bezpłatnie. Reklamy zachęcają też do udziału w konkursie, w którym za najciekawsze opisanie swoich aspiracji jest do wygrania 30 nagród – po 1000 zł każda.

Obejmująca kilka tygodni kampania reklamowa prowadzona jest w prasie, telewizji i Internecie. Zaplanowano wykorzystanie ogłoszeń prasowych na stronach redakcyjnych oraz insertów. Kampania prasowa koncentruje się w „Gazecie Wyborczej” oraz w wybranych tytułach codziennej prasy regionalnej. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach tematycznych: TVN24 oraz TVN Style. W Internecie postawiono na reklamę banerową w największych portalach, mailing oraz artykuły sponsorowane. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.

Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz agencji Mediafocus. W kreacji wykorzystano wizerunek karty Nordea Aspiracje. Przekaz oparto na wyeksponowaniu niskiego oprocentowania. Uzupełnia go informacja kontaktowa dla zainteresowanych otrzymaniem karty. Tradycyjnie, bank Nordea stawia na komunikację przez serwis www oraz własne call-centre.

Karta kredytowa Nordea MasterCard Aspiracje dostępna jest w dwóch wariantach: Standard i Gold. Limit kredytowy ustalany jest indywidualnie i może wynosić maksymalnie 10 tys. zł dla karty Standard i 50 tys. zł dla karty Gold.

Szczegóły dotyczące karty kredytowej banku Nordea, promocji oraz konkursu dostępne są w placówkach banku oraz na www.nordea.pl

Karta Nordea MasterCard Aspiracje zajęła drugie miejsce w rankingu ekonomicznych kart kredytowych magazynu „Forbes”. Otrzymała najwyższą notę za najniższe na rynku oprocentowanie kredytu oraz wysokie oceny za rozbudowany pakiet ubezpieczeń oraz możliwość wyboru dnia spłaty zadłużenia.