Została przygotowana także z myślą o umacnianiu wypracowanej przez lata wartości marki i rekomendowaniu inwestorom charakterystycznej filozofii oszczędzania. Kluczem do systematycznego osiągania solidnych wyników na rynku kapitałowym jest selektywny styl inwestycyjny Legg Mason TFI, polegający na doborze najbardziej perspektywicznych branż gospodarki i niedowartościowanych spółek, tzw. „liderów”.
Kampania wizerunkowa Legg Mason TFI potrwa dwa miesiące – od sierpnia do września 2007 i prowadzona będzie na terenie całego kraju w formie outdooru, a także emitowana w telewizji, radiu i internecie. Projekty reklamowe zostały przygotowane pod hasłem „Specjaliści – Jubiler, Lutnik i Zegarmistrz”. W sposób syntetyczny dążą do wyrażenia myśli „Legg Mason – to przemyślany i sprawdzony proces inwestycyjny”.
„Wierzymy, że dzięki rozpoczętej kampanii odbiorcy utwierdzą się w przekonaniu, że celem, jaki sobie stawia Legg Mason TFI – zarządzając powierzonymi przez Klientów środkami – jest budowanie wartości przez skrupulatną analizę poszczególnych klas aktywów i ich staranną selekcję w długoterminowej perspektywie. Zależy nam na podkreśleniu tego, co cechuje Legg Mason TFI: wieloletnie doświadczenie oraz ciężka i usystematyzowana praca, które w połączeniu przynoszą wymierny rezultat” – mówi Jacek Treumann, członek zarządu Legg Mason TFI S.A.
Autorem kampanii jest agencja Lemoniada.