Ruszyła kampania wizerunkowa NORD/LB Bank Polska

Rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa NORD/LB Bank Polska. Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest zbudowanie świadomości marki banku wśród potencjalnych klientów – menedżerów wyższego szczebla dużych i średnich firm (NORD/LB jest bankiem korporacyjnym – zajmuje się obsługą segmentu dużych i średnich przedsiębiorstw).

Reklamy banku będzie można zobaczyć w ciągu najbliższego półtora miesiąca w dziennikach Rzeczpospolita i Puls Biznesu, miesięcznikach Forbes i Harvard Business Review, a także portalach internetowych: Wirtualna Polska i Gazeta.pl, a także w TVN-24.

NORD/LB jest stosunkowo młodym, a co za tym idzie – relatywnie mało znanym bankiem. Stąd pomysł na kampanię wizerunkową, która z jednej strony ma wspomóc budowanie świadomości marki banku, zaś z drugiej – pokazać jego charakter – nowoczesnego, specjalistycznego banku korporacyjnego, „banku stworzonego dla firm”. Do takich wartości odwołuje się nasza kampania – zarówno w przekazie słownym, jak i w warstwie kreatywnej – powiedział Łukasz Piasta, dyrektor departamentu marketingu i PR NORD/LB Bank Polska.

NORD/LB Bank Polska działa na polskim rynku od 2002 roku. Specjalizuje się w obsłudze dużych i średnich przedsiębiorstw. Głównym obszarem działalności banku jest finansowanie projektów inwestycyjnych i kredytowanie bieżącej działalności firm. Bank zajmuje się również finansowaniem transakcji handlu zagranicznego i bankową obsługą przedsiębiorstw. Jest także organizatorem dużych konsorcjów kredytowych. W ofercie banku jest ponadto nowoczesny system bankowości internetowej NORD/LB NET http://www.nordlb.pl/nordlb.php oraz instrumenty zabezpieczające przed ryzykiem walutowym i stóp procentowych. Centrala NORD/LB Bank Polska mieści się w Warszawie. Bank ma też regionalne centra korporacyjne w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Wrocławiu.