Ruszyła kolejna kampania promująca konto Sezam Max Banku BPH

Sezam Max jest jedynym kontem na rynku, które łączy bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce z wysokim oprocentowaniem środków (3,7 proc. w skali roku). Bank BPH wprowadził je do oferty jesienią 2005 roku.

Aby otworzyć konto Sezam Max wystarczą miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł. W ramach miesięcznej opłaty za konto – 12,95 zł – jego posiadacze mogą bez dodatkowych kosztów korzystać z szeregu usług, m. in.:

• bezpłatnego dostępu do rachunku przez Internet lub telefon,

• bezpłatnych przelewów przez Internet,

• bezpłatnych poleceń zapłaty,

• możliwości otwarcia darmowych rachunków dla dzieci,

• możliwości otrzymania karty kredytowej za darmo.

Bank BPH oferuje pomoc w przeniesieniu rachunku z innego banku, a także umożliwia przeniesienie i podwyższenie nawet o 20 proc. limitu salda debetowego.

Kreację przygotowała agencja Just, która pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.

Kampania potrwa do końca czerwca. Główne media wykorzystywane w komunikacji to telewizja, Internet, prasa, a także outdoor w 8 największych miastach.