Ruszyła letnia kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku

Raiffeisen Polbank rusza z letnią kampanią reklamową Wymarzonego Konta Osobistego. Rachunek ten cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy w ciągu niecałych 16 miesięcy od wprowadzenia go do oferty otworzyli ponad 340 tysięcy Wymarzonych Kont Osobistych, doceniając unikalne na rynku podejście banku do relacji z nimi oraz przejrzystość i atrakcyjność oferty.

Chcąc dodatkowo „podgrzać” zainteresowanie ofertą i wesprzeć sprzedaż rachunku w okresie wakacyjnym, bank postanowił wyemitować trzy zabawne spoty reklamowe, w których podkreśla gwarancję niezmienności najbardziej atrakcyjnych cech konta. W filmach zwraca uwagę na fakt, że konto prowadzone jest bezpłatnie, wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce realizowane są bez opłat, a wszystkie środki znajdujące się na rachunku są oprocentowane. Podkreśla również, że wymienione benefity będą obowiązywały zawsze i daje na to pełną gwarancję i to zarówno nowym, jak też obecnym klientom.

Koncept na letnią kampanię Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku zasadza się na podkreśleniu różnicy między sytuacjami, w których mamy absolutną pewność, że złożone obietnice zostaną spełnione, a takimi, w których pozostają jedynie pustymi słowami. Bohaterów trzech spotów poznajemy w sytuacjach, gdy zawodzą się na niedotrzymanych obietnicach: wytatuowany osiłek z małym pieskiem skarży się: „A obiecywali, że urośnie”. Pani z nieokiełznaną burzą rudych włosów mówi: „A miał być złoty blond”. Dziewczyna z rowerem w strugach deszczu żali się: „A obiecywali słońce”. Zabawne historyjki to analogie do zdarzających się niestety dość często sytuacji, w których rozmaite firmy zmieniają warunki usług lub korzystania z produktów na mniej przyjazne klientom niż pierwotnie proponowane. Tymczasem klienci Raiffeisen Polbanku mają gwarancję, że oferowane im bardzo korzystne warunki nigdy nie ulegną zmianie. W spotach ponownie występuje znany aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański.

Pracując nad ideą nowej kampanii szukaliśmy sposobu, aby wyraźnie podkreślić wyjątkowe cechy naszej oferty, a jednocześnie pokazać je w sposób lekki i dowcipny. Postanowiliśmy wykorzystać dość częstą niestety rozbieżność między deklaracjami składanymi klientom, a rozczarowującymi realiami ich realizacji. Zwracamy uwagę, że współpracując z Raiffeisen Polbankiem klienci mogą być pewni, że to co bank im obiecał, zostanie zrealizowane i – jak mówi Paweł Orleański w spotach – „tak było, jest i będzie!” -mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor ds. Marketingu w Raiffeisen Polbanku.

Kampania telewizyjna potrwa 10 tygodni. W tym czasie emitowane będą na zmianę trzy 15-sekundowe filmy. Będzie je można obejrzeć zarówno w ogólnopolskich kanałach, jak i w stacjach tematycznych. Wsparciem kampanii telewizyjnej będą działania w Internecie oraz przełożenie idei kreatywnej kampanii na inne nośniki – witryny w oddziałach banku, spot radiowy i materiały BTL.

Koncept kreatywny na kampanię oraz kreację ATL i BTL stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency (Ewa Mikołajczak, Adam Zdeb, Karolina Socha). Reżyserem spotów jest Roman Przylipiak. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom (Maciej Tomaszewski, Daria Kintop, Mikołaj Górski, Ewa Krasowicz). Po stronie Raiffeisen Polbank nad konceptem kreatywnym/kreacją ATL i BTL oraz zakupem mediów czuwają Małgorzata Wasiuk, Katarzyna Opertowska i Anna Obuchowicz.

Spoty reklamowe można zobaczyć na kanale YouTube prowadzonym przez Raiffeisen Polbank – pod adresem: http://www.youtube.com/raiffeisenpolbank

************************

O Wymarzonym Koncie Osobistym

Wymarzone Konto Osobiste to konto bieżące, oszczędnościowe i lokata w jednym. Zarabia na nim każda złotówka, bez limitów kwotowych, czasowych, gwiazdek i ukrytych warunków. Do konta dodano pakiet atrakcyjnych bezpłatnych usług, takich jak darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, darmowe wpłaty w oddziałach, darmowe przelewy internetowe, dostęp do bankowości internetowej i mobilnej. Do Wymarzonego Konta Osobistego klient otrzymuje kartę debetową, za którą obligatoryjna opłata – również na zawsze niezmienna – wynosi 3 zł miesięcznie. Wraz z kartą klient otrzymuje bezpłatny pakiet ubezpieczeniowy z pomocą medyczną, drogową i domową na wypadek nieprzewidzianej sytuacji, bez limitów kwotowych i kilometrowych, oraz funkcjonalne i bardzo wygodne w działaniu ubezpieczenie podróżne. Zarówno nowi, jak i obecni klienci banku mogą korzystać z Wymarzonego Konta na tych samych warunkach, bez żadnych przeszkód, a warunki te nigdy nie zmienią się na gorsze, bo są gwarantowane na zawsze. Co ważne, oferta zawsze będzie taka sama dla obecnych i nowych klientów banku, bez przygotowywania specjalnych ofert „wyłącznie dla nowych”.

#####

Dodatkowych informacji udziela:

Marcin Jedliński, rzecznik prasowy Raiffeisen Bank Polska S.A.

tel.: (22) 585 20 43, e-mail: marcin.jedlinski@raiffeisen.pl