Citi Handlowy w poniedziałek 18 października rozpoczął najnowszą kampanię reklamową skierowaną do klientów korporacyjnych. Aktywności na łamach mediów drukowanych i Internetu potrwają do 15 grudnia.
Jak mówi Elżbieta Czetwertyńska, szef pionu bankowości przedsiębiorstw w Citi Handlowy: „Tą kampanią chcielibyśmy zwrócić uwagę klientów na realizację naszej nowej strategii i korzyści jakie ona dla nich niesie. Od stycznia tego roku skupiamy się na zapewnieniu satysfakcji klienta przez innowacyjne produkty oraz wysokiej jakości obsługę. Myślę, że dzięki rozpoczętej kampanii uda nam się umocnić wizerunek Citi Handlowy jako lidera bankowości dla przedsiębiorstw.”
Jako cel kampanii określono wzmocnienie wizerunku banku zgodnie z ogłoszoną w styczniu 2010 nową strategią Citi Handlowy. Głównym przesłaniem kampanii jest otwarcie się na potrzeby klienta, i zaoferowanie mu najlepszych rozwiązań. W oparciu o te założenia powstał komunikat reklamowy, który pojawi się w materiałach promocyjnych: „Słuchamy Twoich potrzeb, tworzymy rozwiązania”.
W ramach kampanii zaplanowano serię regularnych reklam wspartych wypowiedziami ekspertów banku. Wybrano najpopularniejsze portale internetowe oraz dzienniki. Za realizację kampanii odpowiada agencja Wunderman.
Źródło: Citi Handlowy