Ruszyła nowa kampania reklamowa konta Sezam Oszczędzam Banku BPH

„Pieniądze lepiej pomnażać, niż zamrażać” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa konta oszczędnościowego Banku BPH prowadzona w telewizji, prasie oraz w Internecie. 

Hasło kampanii odnosi się do podstawowych korzyści dla posiadacza konta Sezam Oszczędzam – elastyczności korzystania z własnych środków i konkurencyjnego oprocentowania. Zapewnia je możliwość wypłaty środków w dowolnym momencie bez utraty odsetek oraz dzienna kapitalizacja odsetek, która sprawia, że oszczędności klienta rosną codziennie, a kolejne odsetki naliczane są od większego kapitału, co zapewnia maksymalizację zysku. 

 

Spoty reklamowe będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych. Hasło „Pieniądze lepiej pomnażać, niż zamrażać” pojawi się w największych dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach oraz miesięcznikach społecznych i finansowych, a także na największych portalach internetowych, portalach branżowych oraz w wyszukiwarkach internetowych. Kampania wsparta będzie szerokimi działaniami BTL-owymi.  

 

To pierwsza kampania produktowa pod nowym logo, wspierająca nowe pozycjonowanie Banku -jako instytucji finansowej, która dba o relacje z Klientami, utrzymuje z nimi partnerskie stosunki, między innymi poprzez ciągły dialog, tak żeby dobrze zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania – powiedział Piotr Machel, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku BPH. 

 

Z początkiem listopada br. Bank BPH zmienił swoją identyfikację wizualną. Wprowadzaniu nowej marki towarzyszy kampania wizerunkowa „Bank BPH – Inwestujemy w relacje” prezentująca nowe pozycjonowanie banku.   

 

Konto oszczędnościowe Banku BPH to dla klienta następujące korzyści:

Kampania konta Sezam Oszczędzam potrwa do połowy grudnia. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy, zaś media zakupił dom mediowy Starlink.

Źródło: Bank BPH