Ruszyła nowa kampania reklamowa Pocztowego

5 maja wystartowała kampania promocyjna specjalnej Lokaty Polska Mistrzem!. Polscy piłkarze zagrają w Austrii i Szwajcarii nie tylko dla siebie, ale i dla milionów polskich kibiców. Również nie tylko dla siebie mogą zarobić duże pieniądze. Wysokość oprocentowania lokaty uzależniona od wyników reprezentacji Polski to oryginalny pomysł Pocztowego na zwiększenie emocji w czasie Mistrzostw Europy. Sprzedaż lokaty potrwa prawie do pierwszego gwizdka sędziego na piłkarskich Mistrzostwach.

– Postawiliśmy na całkowicie nowatorski produkt. Jako pierwsi w Polsce połączyliśmy oprocentowanie lokaty bankowej z wynikami naszych piłkarzy – wyjaśnia Zbigniew Wiatr, dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego. – Tradycyjny produkt, najpopularniejsza forma oszczędności jaką jest lokata bankowa, została w prosty sposób niezwykle uatrakcyjniona. Dodatkowa motywacja z pewnością wpłynie na jeszcze większe zaangażowanie kibiców w dopingowanie naszych piłkarzy. Poziom adrenaliny w każdym kolejnym meczu, wśród tych, którzy założą Lokatę Polska Mistrzem!, z pewnością będzie dużo wyższy od średniej krajowej – przekonuje Zbigniew Wiatr.

Kampania promocyjna potrwa przez cały okres sprzedaży produktu. Spoty reklamowe Polska Mistrzem! będą emitowane w telewizji od 5 do 21 maja w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach sportowych. Poza działaniami ATL, oddziały banku i urzędy pocztowe zostaną obrandowane, a cała akcja zostanie wsparta działaniami Public Relations. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge: CIA. Za kreację odpowiedzialna jest agencja ARIP, spot wyprodukował Opus Film. Działania media relations prowadzi agencja magnifiCo PR.