Ruszyła nowa strona Idea Banku

Nowoczesna, multimedialna i interaktywna – tak krótko można opisać nową stronę internetową Idea Banku. Serwis, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, wyróżnia się zupełnie nowym sposobem prezentacji treści. To pierwsza tego typu strona internetowa w polskiej bankowości.

Serwis, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, wyróżnia się zupełnie nowym sposobem prezentacji treści. Twórcy projektu szczególny nacisk położyli na łatwość nawigacji, multimedialność i powiązanie strony z popularnymi mediami społecznościowymi.  To pierwsza tego typu strona internetowa w polskiej bankowości.adzanych transakcji.

Nowa strona internetowa to nowy etap w rozwoju Idea Banku, który już od 20 miesięcy z powodzeniem obsługuje drobnych przedsiębiorców. – Bardzo wysokie wskaźniki rozwoju banku i rosnącą grupa klientów to niezbity dowód na to, że przedsiębiorcy potrzebowali banku takiego jak Idea Bank – nowoczesnego i otwartego na nowe rozwiązania – mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku. – Chcemy, żeby w parze z innowacyjnością naszej oferty szedł także nasz wizerunek, dlatego zdecydowaliśmy się na odważne zmiany w projekcie naszej strony – wyjaśnia Edyta Wilczek.

 

Wyróżnikiem nowej strony internetowej Idea Banku jest sposób prezentacji treści. Nowa strona internetowa ma formę elektronicznej gazety, w której za pomocą jednego „kliknięcia” klient-internauta zostaje przekierowany do interesujących go informacji. Ważna jest bardzo prosta nawigacja i nowoczesna formuła prezentacji produktów. Wchodząc na stronę główną przedsiębiorca od razu widzi wszystkie aktualnie promowane produkty. Za pomocą jednego „kliknięcia” może poznać interesujące go szczegóły, które zebrane są w jednym miejscu, bez konieczności przechodzenia przez kolejne zakładki. Może też od razu wypełnić wniosek o założenie lokaty lub konta bądź skontaktować się z bankiem w innej sprawie. Witryna została też wzbogacona o wewnętrzną porównywarkę oferowanych rachunków i lokat. – Dzięki temu klient-internauta bez zbędnego krążenia po stronie może wybrać ten produkt, który najbardziej odpowiada jego potrzebom – wyjaśnia dyrektor marketingu.

Ogromne znaczenie ma też multimedialność strony i jej kompatybilność z serwisami społecznościowymi Facebook i Google Plus. – Projektując nową stronę Idea Banku chcieliśmy nie tylko skrócić drogę przedsiębiorcy do interesującego go rozwiązania, ale też pokazać je w sposób ciekawy i atrakcyjny dla dzisiejszego użytkownika internetu – mówi Remigiusz Dymek, twórca koncepcji wizualnej strony Idea Banku. – W tej chwili ważne, ale jednocześnie często też skomplikowane treści merytoryczne, prezentowane są dodatkowo w nowoczesnych filmach wideo – podkreśla. Każdą prezentowaną treść można też „zlajkować” na Facebooku lub „dać plusa” na Google Plus – coraz popularniejszym w Polsce serwisie social media należącym do firmy Google. W obu serwisach bowiem Idea Bank działa bardzo aktywnie.

Kolorystyka strony pozostaje bez zmian. Strona jest przyjazna dla użytkowników urządzeń mobilnych, np. smartfonów czy tabletów.

Wdrożenie nowego serwisu nie niesie za sobą zmian w zakresie korzystania z serwisu bankowości elektronicznej i sposobu logowania.

Idea Bank