Ruszyła promocja oferty wyjazdowej touroperatora Adriatyk

Kampania kładzie nacisk na różnorodność form przekazu i kanałów ich dystrybucji. Stąd radio, Internet, czołowe miesięczniki o tematyce podróżniczej, magazyny branżowe i przewodniki turystyczne. Niemniej ważne są wydania gazet codziennych i dodatki tematyczne. Za przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych odpowiada PR Manager firmy Adriatyk – Martyna Fon

Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wykorzystać na dużą skalę mechanizm promocji aktywnej, to znaczy takiej, która wymaga świadomego uczestnictwa ze strony potencjalnego klienta – wyjaśnia Martyna Fon. Różnego rodzaju konkursy organizowane we współpracy z partnerami Adriatyku mają na celu doinformowanie i budowanie wizerunku firmy przez rozrywkę. Wcześniejsze ogromne zainteresowanie konkursami fotograficznymi publikowanymi w naszych materiałach, skłoniło mnie do podjęcia szeroko zakrojonych kroków organizacji tego typu przedsięwzięć z innymi podmiotami, medialne rozpoznawanymi. Stąd też radio, prasa, billboardy i Internet.

Nie bez znaczenia przy wyborze partnera stało się posiadanie witryny z dużą oglądalnością.

W klasycznej reklamie posługujemy się mediami, promocją sprzedażą, ale istnieje też szereg udogodnień, które daje nam Internet. Banery, linki sponsorowane, materiały PR czy mailingi to już reklamowy standard. Nowością jest organizacja i sponsoring konkursów czy ankiet gdzie uczestnictwo gwarantuje udział w losowaniu atrakcyjnej nagrody, w naszym przypadku wyjazdu wakacyjnego. Obecność w internecie wpływa na wizerunek firmy, która zaczyna być postrzegana jako bardziej nowoczesna, bo korzystająca z dobrodziejstw ery komputerów. W naszym przypadku konkurs słyszalny w radiu lub widoczny w prasie ma tez swoje odbicie w internecie. Często właśnie tam zamieszczony jest regulamin i szczegółowe informacje. Dlatego, z wielką starannością dobierałam do współpracy te podmioty, w przypadku, których mogłam liczyć na wsparcie działań marketingowych w sieci
– wyjaśnia, Martyna Fon.

Od poniedziałku 15.06.2006 przez miesiąc na antenie radia Wawa, co godzinę można usłyszeć spot reklamowy tego touroperatora. Dalsze działania przewidują organizację i sponsoring konkursu dla słuchaczy.