Ruszyła promocja olimpijska Visa

Promocja, wspierana kampanią prowadzoną na łamach prasy oraz w Internecie zachęca do płacenia kartą Visa zamiast gotówką; nagrodami w loterii promocyjnej są wyjazdy na Igrzyska Olimpijskie, telewizory plazmowe i aparaty cyfrowe. Organizacja Visa jest nieprzerwanie od 1986 r. wiodącym sponsorem olimpijskim; jest również partnerem polskiej reprezentacji olimpijskiej.

Myślą przewodnią promocji jest to, że sportowcy aby dostać się na Igrzyska Olimpijskie muszą ciężko trenować, natomiast osoby biorące udział w promocji mają ułatwione zadanie: wystarczy, że będą używać karty Visa, by wziąć udział w loterii i… wygrać.

– Cieszymy się, że dzięki płaceniu kartą Visa grupa Polaków będzie mogła wyjechać do Pekinu i obejrzeć tegoroczne Igrzyska Olimpijskie na żywo; to przecież największa impreza sportowa świata – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna Visa Europe w Polsce.

W loterii mogą brać udział wszyscy, którzy dokonają krajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, wiadomości tekstowej SMS, poprzez Gadu-Gadu lub wysyłając kupon pocztą. Promocja, która potrwa do 13 lipca br., będzie przebiegać w dwóch etapach: zarejestrowane transakcje bezgotówkowe dokonane do 31 maja br. Wezmą udział w losowaniu głównych wygranych – pięciu dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska w Pekinie, natomiast zarejestrowane płatności kartą Visa dokonane od 1 czerwca br. do 13 lipca br. wezmą udział w losowaniu 20 telewizorów plazmowych Panasonic oraz 100 aparatów cyfrowych Kodak. Dodatkowo, organizowany jest konkurs, w którym każdego tygodnia będą nagradzani najszybsi i najaktywniejsi posiadacze kart Visa biorący udział w promocji.

Działania związane z Igrzyskami Olimpijskimi, których najważniejszym elementem jest loteria promocyjna, mają na celu zachęcenie Polaków do używania kart Visa do płatności za zakupy zamiast najpierw do wypłaty z bankomatu a dopiero następnie płacenia gotówką, co najczęściej ma miejsce.

Kampania wspierająca promocję będzie obecna do końca maja br. w prasie (Gazeta Wyborcza, Polska, Metro, Angora, Przekrój, Newsweek, Polityka, Wprost, Tele Tydzień, Świat Kobiety, Tina, TV Fakt, Świat Seriali) oraz w internecie (portale zasięgowe, dodatkowo wsparcie mailingiem). Promocji towarzyszą także działania BTL.

Przygotowanie i realizację promocji „Igrzyska Olimpijskie Pekin 2008 z kartą Visa” oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi. Za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia.

Od momentu rozpoczęcia promocji informacje na jej temat są zamieszczone na stronie www.visa.pl, za pośrednictwem której można także rejestrować transakcje.