Ruszyła promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa

Do połowy lutego 2011 r. można rejestrować transakcje bezgotówkowe dokonane kartami Visa, by móc wziąć udział w loterii i losowaniu cennych nagród. Celem kampanii promocyjnej, prowadzonej pod hasłem „Złota strefa Visa”, Visa Europe oraz ponad 40 polskich banków członkowskich tej organizacji jest zachęcanie do płacenia kartą Visa zamiast gotówką.

Główną zachętą są cenne nagrody w loterii promocyjnej, którą wspiera silna kampania ATL w prasie, radiu – także w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów – w placówkach detalicznych, oddziałach banków oraz Internecie. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MEC.

 

„Oferując cenne nagrody, z których główne to 3 przedpłacone karty Visa z kwotą 50 tys. na każdej z nich, chcemy zwrócić uwagę posiadaczy kart Visa na zalety płacenia kartą zamiast gotówką. Są one jeszcze bardziej widoczne w okresie wzmożonych zakupów przedświątecznych, gdyż płacąc kartą nie musimy częściej pobierać gotówki z bankomatu albo ponosić ryzyka utraty większej kwoty noszonej przy sobie” – stwierdził Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.

 

Oprócz nagród głównych, które zostaną rozlosowane na koniec promocji, aktywni uczestnicy mogą wygrać 13 nagród „tygodniowych” w postaci przedpłaconych kart Visa z kwotą 5 tys. zł na każdej z nich, losowanych na żywo na antenie Radia Zet w każdą środę, oraz w sumie 455 nagród „dziennych” (przedpłaconych kart Visa z kwotą 200 zł), losowanych każdego dnia.

 

W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 2 listopada br. i potrwa do 31 stycznia 2011 r. udział mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję do 13 lutego 2011 r.

 

Rejestracji transakcji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, z pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu działającego pod numerem 33339 lub wysyłając SMS. Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio ZET, sieć rozgłośni regionalnych Polskiego Radia zwanej Audytorium 17, a także po raz pierwszy – w ramach stacji internetowych www.miastomuzyki.pl); w dziennikach (Gazeta Wyborcza, Metro, Big Press – pakiet obejmujący wszystkie tytuły regionalne Mediów Regionalnych, oraz Polskapresse), tygodnikach opinii (Polityka, Wprost, Newsweek, Forum); tytułach telewizyjnych (Tele Tydzień, To&Owo, Tele Świat, Gazeta Telewizyjna); magazynach (Avanti, Logo, National Geographic, Focus, Twój Styl, Pani, Show, Stuff, Kobieta i Życie, Świat Kobiety oraz Wysokie Obcasy). Reklama jest mocno obecna w Internecie, na tablicach reklamowych (citylights) oraz w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów (tzw. in-store radio).

 

Na potrzeby reklamy radiowej zostały przygotowane trzy wersje spotu 30-sekundowego oraz dodatkowe dwie na potrzeby stacji radiowych w sieciach sklepowych.

W promocji zastosowano również różne materiały BTL przygotowane przez Visa i banki, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe, reklama prasowa do wewnętrznych publikacji banków oraz bannery internetowe.

Źródło: Visa