Dostępna jest już strona internetowa projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”. Przedsiębiorcy i pracownicy sektora małych i średnich przedsiębiorstw znajdą na niej niezbędne informacje na temat szkoleń z zakresu PR i komunikacji realizowanych przez Związek Rzemiosła Polskiego.
Witryna dostępna jest pod adresem www.pr4msp.pl.
Celem realizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” jest zwiększenie potencjału adaptacyjnego małych i średnich przedsiębiorstw poprzez podniesienie poziomu wiedzy, kwalifikacji i świadomości przedsiębiorców i pracowników kadry zarządzającej sektora MŚP w zakresie komunikacji i PR.
W ramach projektu zorganizowanych zostanie 26 trzydniowych szkoleń z zakresu m.in.: komunikacji wewnętrznej, kontaktów z mediami, komunikacji kryzysowej czy lobbingu. Szkolenia będą trwać od marca 2011 do kwietnia 2012 roku i odbędą się we wszystkich miastach, w których swoje siedziby mają regionalne izby rzemieślnicze. Weźmie w nich udział 520 przedsiębiorców i pracowników sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Uruchomiona właśnie strona internetowa ma służyć przedsiębiorcom i pracownikom MŚP zainteresowanym udziałem w szkoleniach oraz dziennikarzom. Atrakcyjny i przejrzysty układ portalu pozwala szybko i łatwo znaleźć potrzebne informacje. Na stronie znajduje się aktualny harmonogram szkoleń oraz dokumenty rekrutacyjne. Każde szkolenie uwieńczone zostanie fotografiami, które zamieszczone zostaną w Galerii zdjęć.
Na portalu projektu „PR a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” będzie także dostępna platforma umożliwiająca udział w szkoleniach e-learningowych. Zamieszczone będą tam również materiały szkoleniowe.
Wraz z uruchomieniem strony internetowej projektu ruszyła rekrutacja na szkolenia. Pierwsze trzy warsztaty odbędą się w Warszawie, Łodzi i Częstochowie. Dokładne informacje dostępne są pod adresem www.pr4msp.pl.
Źródło: Związek Rzemiosła Polskiego