Rzecz o kredycie profesora Adamczyka

eurobank rozpoczął kampanię promującą kredyt konsolidacyjny pod hasłem „połącz mądrze swoje kredyty”. Częścią kampanii jest spot reklamowy z Piotrem Adamczykiem w roli profesora językoznawstwa, wyjaśniającego zawiłości poprawnego stosowania liczby mnogiej „kredytu”.

Temat: Słowo o konsolidacji, czyli łączeniu

Akcja emitowanego od 13 stycznia spotu reklamowego toczy się w gabinecie profesorskim. Urzędujący w nim językoznawca (w tej roli Piotr Adamczyk), amator muzyki klasycznej, rozpoczyna wykład z deklinacji – o liczbie mnogiej kredytu. Zdaniem profesora, liczba mnoga kredytu jest nadużywana, mimo że zdecydowanie lepsza jest liczba pojedyncza – jeden kredyt konsolidacyjny z jedną niską ratą.

– Konsolidacja kredytów to rozwiązanie dla osób posiadających kilka różnych produktów kredytowych. Mechanizm pozwala na połączenie ich w jeden kredyt z jedną niższą ratą. Dzięki temu klienci – zamiast kilku rat o różnym terminie płatności i wysokości, spłacają jedną ratę w jednym banku – podkreśla Wojciech Humiński, Wiceprezes Zarządu eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe.

Odmiana przez przypadki

Jedna niska rata zamiast kilku stanowi mianownik, czyli podstawę oferty kredytu konsolidacyjnego w eurobanku. Osoby nią zainteresowane mogą wnioskować o kredyt w kwocie od 2 000 zł do 150 000 zł, korzystając z możliwości rozłożenia spłaty kredytu nawet na 8 lat i wyboru dnia spłaty raty. Na liście korzystnych przypadków znajduje się ponadto oprocentowanie nominalne od 9%, ograniczenie formalności do minimum, zwrot połowy prowizji bankowej po zatwierdzeniu spłaty i zamknięciu skonsolidowanych zobowiązań (w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy kredytowej), czy wreszcie możliwość otrzymania dodatkowej gotówki na dowolny cel.

Kampania reklamowa potrwa do końca lutego; obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), Internet (kampania w video online i YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych, wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.

Link do spotu: http://www.youtube.com/watch?v=V6O1FvvxcP0