S4 przygotowała urodzinową kampanię Geant

Kampania opiera się na loterii, która ruszy na początku października. Loteria ma charakter lojalnościowy: klienci Geant otrzymają kupony, na których znajdują się symbole nagród. Kolekcja trzech kuponów z tym samym symbolem uprawnia do wzięcia udziału w losowaniu. Do wygrania jest 9 samochodów marki dacia Logan, 99 telewizorów, 199 zestawów kina domowego oraz 299 grillów elektrycznych. Akcja zawiera również program rabatowy, a kilkudziesięciu klientów, posiadających kupony z dodatkowym symbolem, otrzyma kawałek urodzinowego tortu. Tort będzie również głównym elementem jednego z licznych eventów: 23-ego października w każdym z marketów klienci będą mogli wziąć udział w malowaniu jednego z 18 olbrzymich kawałków blejtramu, które po złożeniu stworzą gigantyczną makietę wypieku. Dodatkowo, w połowie akcji, Geant zapowiada niespodziankę dla uczestników loterii. Jubilat nie zapomina również o pracownikach marketu, swoich „najbardziej lojalnych klientach” – dla nich zespół S4 opracował system motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami.

Media zaplanował Macroscop OMD, są to radio, prasa oraz internet, gdzie utworzono odrębną na tę okazję stronę. Urodzinowa akcja i loteria potrwają do końca października.