S4 przygotowuje podręcznik identyfikacji wizualnej dla Radia Złote Przeboje

W zakres prac nad CI wchodzą między innymi: opracowanie zasad stosowania logo, stworzenie jednolitych zasad kompozycji ogłoszeń prasowych, ustalenie reguł typograficznych, czy określenie charakteru zdjęć.

Pierwsze przykłady nowego stylu wizualnej prezentacji marki Radio Złote Przeboje zostały już zaprezentowane przy okazji kampanii outdoorowej „Mniej – więcej”, którą także (wspólnie z grupą Agora S.A.) przygotowała Agencja Reklamowa S4. Kampania ta odbyła się w pierwszej połowie lipca na terenie 7 miast: w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Nowym Sączu i aglomeracji śląskiej. Na potrzeby kampanii zostało zaadaptowanych ponad 600 citylightów, wspartych dodatkowo ogłoszeniami w prasie i Internecie.

Za przygotowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej marki Radio Złote Przeboje ze strony S4 odpowiadają: Agnieszka Pawłowska – group account manager, Tomasz Nalewajk – account executive, Hanka Kukieła – art director i Aneta Rząca – senior copywriter.