S4 wprowadza PAYBACK

Agencja Reklamowa S4 we współpracy z firmą Loyalty Partner odpowiada za wprowadzenie na polski rynek Programu Bonusowego PAYBACK. Jest to największy program multipartnerski w Polsce, którego partnerami są Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, BZ WBK, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics i Grupa Hotelowa Orbis.

PAYBACK, którego oficjalny debiut w Polsce nastąpił w dniu 16.09.2009 jest największym programem multipartnerskim na naszym rynku. Współpraca pomiędzy firmą Loyalty Partner a Agencją Reklamową S4, której powierzono zadanie marketingowego wprowadzenia Programu na rynek trwa już od dłuższego czasu, gdyż objęła ona bardzo szerokie spectrum działań.

S4 powierzono przygotowanie kompleksowej kampanii wprowadzającej Program, w ramach czego opracowano reklamy prasowe, przygotowano materiały direct i POS – także dla partnerów Programu. S4 odpowiada także za stworzenie strony www.payback.pl. Celem zrealizowanych działań jest dotarcie z komunikacją o nowym Programie PAYBACK do bardzo szerokiej grupy docelowej, gdyż każdy Polak powyżej 16 roku życia może przystąpić do Programu.

Po stronie S4 zespół pracujący dla PAYBACK to m.in. Agnieszka Kowalska – group account manager, Tomasz Nalewajk – account manager, Mateusz Zguda – account executive, Anna Szanciło – copywriter, Peter Olszewski – senior art director, Paweł Kotarba – graphic designer, Adam Modzelewski – flash developer i Maciej Urbanek – web designer.

Źródło: S4