Sabre Awards – nominacje dla polskich projektów

Jury konkursu nominowało następujące polskie projekty:

1. Fleishman-Hillard, projekt „Personal Data Protection Awareness”, kategoria Edukacja Publiczna

2. On Board Public Relations, projekt „Głęboki oddech” dla Polskiego Stowarzyszenia Chorób Płuc, kategoria Dobroczynność / Non-Profit

3. On Board Public Relations, projekt „Pozytywne Miasto Clear Channel” dla Clear Channel Poland, kategoria Europa Wschodnia

4. Profile, projekt „Masz prawo wiedzieć” dla Polskapresse, kategoria Europa Wschodnia

5. Partner of Promotion, projekt „Duże pieniądze lubią ciszę”, kategoria Zarządzanie Kryzysem

6. Partner of Promotion, projekt „Szóste źródło energii”, kategoria Przemysł i Fabryki

7. Telekomunikacja Polska SA, projekt „Telefon do mamy”, kategoria Relacje Publiczne

8. United PR, projekt „Smacznego wybielania” dla Procter&Gamble, kategoria Europa Wschodnia

SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas gali, która odbędzie się w Berlinie.