Salony ZIBI zmieniają nazwę na TIME TREND

Zmiana nazwy jest wynikiem dynamicznego rozwoju sieci, a także odpowiedzią na ogólnoświatowe trendy w branży zegarkowej. Badając od lat zwyczaje zakupowe tego rodzaju produktów w Polsce, potrzeby i oczekiwania klientów a także obserwując trendy ogólnoświatowe, salony ZIBI zdecydowały się zmienić nazwę na TIME TREND.

ZIBI zdecydowało się kierować swoje działania i ofertę produktową do młodszego odbiorcy poszukującego czegoś dla siebie, produktów oryginalnych, z charakterem, będących odpowiednikiem jego stylu życia czy statusu społecznego. Stąd decyzja o zmianie nazwy, a co za tym idzie również wizerunku.

Nowa nazwa sieci została wybrana w wyniku badań realizowanych przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC – z którym sieć ZIBI realizuje także inne badania.

Wg przeprowadzonych badań, nowa nazwa salonów TimeTrend to atrakcyjna nazwa, generująca pozytywny wizerunek i mająca stosunkowo duży potencjał. Dobrze dopasowana do nowoczesnego sklepu, znanych, modnych marek i skierowana przede wszystkim do młodych ludzi (duże miasta, centra handlowe). Dodatkowym atutem jest to, że nowa nazwa nie stanowi bariery dla ludzi w średnim wieku i nieco starszych.

ZIBI zorganizowało konkurs ofert na przygotowanie nowego Corporate Id dla sieci salonów i zbudowanie strony www – odpowiedniej dla tworzonej marki. Więcej informacji o konkursie ofert: agnieszka.sadzikowska@zibi.pl

ZIBI przygotowuje kampanię promującą zmianę nazwy, jak i samą sieć salonów pod nowym szyldem TIME TREND. Kampania obejmie media ogólnopolskie i lokalne, w tym także Internet. Firma zaplanowała także silne wsparcie BTL.