Salt & Pepper promuje kredyty hipoteczne Banku DnB NORD

Agencja Reklamowa Salt & Pepper przygotowała dla Banku DnB NORD Polska rozwiązania kreatywne do promocji produktów hipotecznych.

Bank DnB NORD Polska rozwija gamę produktów hipotecznych, oferując – oprócz tradycyjnego kredytu hipotecznego – kredyt refinansowy, kredyt konsolidacyjny, kredyt budowlano-hipoteczny oraz pożyczkę hipoteczną. 

Nowe rozwiązania kreatywne mają promować produkty hipoteczne w sieci sprzedaży, w tym w zewnętrznych kanałach dystrybucji. Główny cel – to zaprezentowanie szerokiego wachlarza produktów hipotecznych i atrakcyjnych warunków kredytowania – takich jak brak prowizji, brak marży w pierwszym roku kredytowania dla kredytów zaciąganych w EUR, brak wymogów ubezpieczenia. Dodatkowo – osoby zaciągające w DnB NORD kredyt hipoteczny mogą założyć 3-miesięczną lokatę o stałym oprocentowaniu 8% w skali roku.  

Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 30-50 lat z dużych aglomeracji miejskich w całej Polsce. Hasło „Wszystko zgodnie z planem” podkreśla wysoką jakość produktów hipotecznych Banku DnB NORD na wszystkich etapach nabywania i urządzania domu. Layout reklamy jest elegancki i przejrzysty, oddaje przystępny charakter oferty hipotecznej. 

W kampanii wykorzystano materiały BTL (ulotki i plakaty), dystrybuowane we wszystkich oddziałach banku w całej Polsce, a także u dystrybutorów zewnętrznych.
Źródło: Salt & Pepper