SALTUS Ubezpieczenia otrzymał tytuł DOBRA MARKA 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma.
Firmę uhonorowano w ramach kategorii Odkrycie roku. Nagrodę otrzymują najbardziej innowacyjne, rozwojowe i rozpoznawalne na polskim rynku marki.
Tytuł Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma przyznawany jest od ośmiu lat przez redakcję Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita. W tym roku wśród laureatów znalazł się SALTUS Ubezpieczenia, który został wyróżniony w kategorii: Odkrycie roku. Nagrody przyznawane są na podstawie badania mającego na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności marki. Pod uwagę brane są pozycja rynkowa, jakość produktu, siła marketingowa oraz poziom zaufania konsumentów.
– Cieszymy się, że podejmowane przez nas działania zostały zauważone i docenione. Wyróżnienie to utwierdza nas w przekonaniu, że rozwijamy nasze usługi we właściwym kierunku. Zaproponowana przez nas unikatowa w skali rynku konstrukcja planów ubezpieczenia zdrowotnego spotkała się z pozytywnym przyjęciem konsumentów. Docenili dostęp do szerokiej listy specjalistów i możliwość wykonania nawet bardzo zaawansowanych i kosztownych badań diagnostycznych w ramach podstawowych wariantów polisy – mówi Joanna Karawacka, Manager ds. Marketingu i PR w SALTUS Ubezpieczenia.
SALTUS Ubezpieczenia proponuje odmienny, od powszechnego na rynku, sposób konstrukcji produktu. Oferowane pakiety różnią się od siebie liczbą dostępnych w ciągu roku wizyt i badań, a nie ich zakresem. Dzięki temu niezależnie od wariantu otrzymuje się możliwość skorzystania z tego samego rodzaju świadczeń. Ubezpieczony zyskuje dostęp do ponad 30 specjalistów oraz 300 podstawowych i specjalistycznych badań.