Tworzą one wspólnie program Samsung Care. Jego głównym celem jest poprawa otoczenia prawno administracyjnego i instytucjonalnego małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz wspieranie przedsięwzięć służących rozwojowi sektora. Partnerami projektu są również: „Puls Biznesu”, „Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw” oraz Nowe Centrum Promocji Globalnej przy Business Centre Club.
Dzięki współpracy firmy mogą prowadzić działania skuteczniej docierające do odbiorców oraz zainteresować szersze grono klientów.
Partnerzy będą wymieniać się doświadczeniami, wspólnie prowadzić szkolenia i konsultacje. Ich oferta będzie w kompleksowy sposób zaspokajała potrzeby małych i średnich przedsiębiorców w zakresie sprzętu, ubezpieczeń oraz otoczenia technologicznego. W przyszłości do programu dołączą partnerzy z sektora finansów.
„Samsung Care jest priorytetowym projektem dla firmy. Wywołuje duże zainteresowanie w kręgach biznesowych, dlatego spodziewamy się dołączenia kolejnych partnerów” – mówi Berenika Ochal – koordynująca program w firmie Samsung Electronics Polska.
Launch projektu wsparty będzie prasową i radiową kampanią reklamową, oraz działaniami public relations. Jest to pierwszy program B2B skierowany do polskich klientów firmy Samsung.
Do obsługi projektu wyłoniono trzy agencje zrzeszone w Nova Communications Group. Działaniami BTL zajmuje się Polymus. Stroną techniczną, oraz stworzeniem portalu internetowego – Comtica. Natomiast obsługę PR powierzono agencji Ciszewski Public Relations.