Santander Bank Polska pomaga klientom

fot. Wojciech Boczoń, PRNews.pl

Santander poinformował o kilku ułatwieniach, jakie wprowadził dla swoich klientów w związku z pandemią.

Dla małych i średnich firm od 19 marca br. wprowadziliśmy możliwość wnioskowania o karencję w spłacie kapitału kredytów ratalnych na 3 lub 6 miesięcy – do wyboru przez klienta.

Zawieszony kapitał zostanie rozłożony proporcjonalnie na pozostały okres kredytowania, przy czym ostateczny termin spłaty kredytu nie zmieni się. W okresie karencji klient płaci tylko raty odsetkowe. Wnioski można składać przez telefon, wkrótce będzie to też możliwe w bankowości internetowej.

Posiadaczom kredytów w rachunku bieżącym automatycznie przedłużamy je na kolejne 2 miesiące, jeśli termin kredytu wkrótce się kończy. Nie pobieramy za to opłaty, nie jest wymagany aneks. Klientów informujemy o tym rozwiązaniu przez korespondencję w bankowości internetowej. Jeśli ktoś nie chce skorzystać z przedłużenia, wystarczy, ze nas o tym poinformuje.

Dodatkowo wraz z naszym partnerem inFakt, dostarczającym usługę eKsięgowości, uruchomiliśmy bezpłatną infolinię. Klienci, w rozmowie z księgowymi, mogą otrzymać informacje o rządowych rozwiązań osłonowych, zasiłkach dla przedsiębiorców czy możliwości zdalnej obsługi księgowej. Kontakt: santander@infakt.pl Infolinia: 22 307 80 10

Klienci indywidualni – przyjmujemy zgłoszenia klientów o odroczenie spłaty raty kapitałowej kredytów gotówkowych i hipotecznych. Wnioski będziemy realizować w najbliższym czasie.

W najbliższych dniach udostępnimy klientom pełne rozwiązanie umożliwiające odroczenie spłaty raty kapitałowej na okres 3 lub 6 miesięcy. Klienci będą mogli składać wnioski:

Aby ułatwić klientom dostęp do gotówki, wprowadziliśmy także zwolnienie z opłaty za wypłatę z obcych bankomatów oraz znieśliśmy opłatę za cashback.

Także od dziś nasze karty płatnicze są gotowe do płatności zbliżeniowych do 100 zł bez PIN.

Finalizujemy prace nad dalszymi rozwiązaniami, w tym dla pozostałych przedsiębiorców. Nadrzędnym celem dla nas jest zapewnienie ciągłości finansowej dla naszych klientów przez wdrożenie uproszczonych procesów kredytowych. Dodatkowo pracujemy nad pakietem rozwiązań pomocowych, zapewniających płynność naszym klientom.