Santander Consumer Bank rozpoczął kampanię reklamową promującą kredyty gotówkowe

10 milionów Polaków, którzy dotychczas skorzystali z oferty obecnego Santander Consumer Banku, jest bohaterami nowej kampanii reklamowej promującej kredyty gotówkowe Santander Consumer Banku.


Poprzez kampanię bank pragnie zachęcić do sprawdzenia oferty wszystkich klientów poszukujących kredytu gotówkowego na realizację bieżących potrzeb. Głównymi wyróżnikami sprzedawanych przez Santander Consumer Bank produktów jest szybkość i dostępność. Kredyty gotówkowe dostępne są w sieci 233 oddziałów na terenie całego kraju, a można je uzyskać nawet w ciągu 15 minut.

Santander Consumer Bank jest obecnie niekwestionowanym liderem rynku kredytów konsumenckich łącząc doświadczenie wielu spółek składających się na jego obecny kształt (m.in. AIG Banku Polska oraz Żagiel). Liczba unikalnych klientów, którzy dotychczas skorzystali z oferty tych spółek oraz Santander Consumer Banku, przekroczyła już 10 milionów.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 4 listopada i będzie kontynuowana do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne), dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz Dom Produkcyjny Garaż. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.