Santander Consumer Bank umożliwia zawieszenie spłaty kapitałowej części raty kredytów

W związku z epidemią koronawirusa Santander Consumer Bank – bank od kredytów umożliwia klientom zawieszenie spłaty kapitałowych części rat kredytów gotówkowych, kredytów samochodowych, kredytów ratalnych i kredytów hipotecznych na okres 3 miesięcy w ramach tzw. wakacji kredytowych.

– Kluczowym warunkiem prolongaty jest brak bieżącej zaległości w spłacie kredytu, dlatego prosimy o terminowe regulowanie swoich płatności i ewentualne uregulowanie wcześniejszych zobowiązań, ponieważ wpłyną one na naszą decyzję w tej sprawie – informuje Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.
Wniosek można złożyć wygodnie korzystając z formularza znajdującego się na stronie Santander Consumer Banku –https://www.santanderconsumer.pl/formularze/prolongata/ W kwestii wniosku o tzw. wakacje kredytowe wsparcie uzyskamy także za pomocą oficjalnego profilu Santander Consumer Banku na Facebooku. Wsparcie można z reguły otrzymać już w ciągu kilku minut (codziennie od godz. 7:00 do 22:00).
Santander Consumer Bank wdrożył również inne udogodnienie dla klientów. Wszystkie karty kredytowe wydane przez bank – Visa TurboKARTA, Visa Comfort, Visa Comfort Plus, Visa Castorama, Visa MediaMarkt – od piątku 20 marca umożliwiają płatności zbliżeniowe do kwoty 100 złotych bez konieczności podawania PIN-u. Wszystkimi kartami można też wygodnie płacić w Internecie z wykorzystaniem 3D Secure.
W związku z zagrożeniem koronawirusem i wytycznymi Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, oddziały Santander Consumer Banku działają inaczej niż zwykle. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, większość z nich pracuje krócej. Nie wszędzie jest także dostępna obsługa kasowa. Aktualną listę czynnych oddziałów można uzyskać na stronie www.santanderconsumer.pl czy kontaktując się na oficjalnym profilu banku na Facebooku.
Jednocześnie Santander Consumer Bank przypomina, że w przypadku konieczności odwiedzenia jednej z placówek, należy zachować bezpieczną odległość – minimum 1,5 metra pomiędzy osobami przebywającymi w oddziale. Z uwagi na przestrzeń oddziału liczba klientów znajdujących się w środku może być ograniczona.