Santander Consumer Bank wykurzył Credit Agricole z Castoramy. Od dziś w ofercie nowe karty kredytowe

Sieć marketów budowlanych Castorama zmieniła partnera kredytującego zakupy klientów. W miejsce Credit Agricole Banku Polska pojawił się Santander Consumer Bank. Będzie wydawał nowe karty kredytowe i udzielał kredytów ratalnych.

Castorama Santander Consumer Bank to nowa karta kredytowa, o którą możecie ubiegać się od dziś w Punktach Usług Finansowych marketów budowlanych Castorama. Jest to klasyczna co-brandowa karta kredytowa, która wyróżnia się przede wszystkim możliwością rozłożenia zakupu aż na 50 rat (4 lata i 2 miesiące).

Jej oprocentowanie nie odbiega od rynkowego standardu – wynosi 10 proc. Karta ma opłatę warunkową. Jeśli wydacie za jej pomocą co najmniej 500 zł miesięcznie, nie zapłacicie za jej używanie. Jeśli wartość transakcji będzie niższa niż 500 zł, trzeba będzie zapłacić 4,90 zł. Oczywiście do limitu tego liczą się wszystkie transakcje, a nie tylko zakupy w sklepach Castoramy. Okres bezodsetkowy może trwać do 54 dni.

Jak wspomniałem wyżej, w karcie dostępna jest usługa spłat ratalnych dla zakupów dokonanych w tej sieci sklepów. Zakup można rozłożyć od 3 do nawet 50 rat. Opłata za taką operację to 14,99 proc.  kwoty początkowej planu spłat ratalnych. Opłata dzielona jest na ilość rat ustalonych w ramach planu spłat ratalnych i doliczana do każdej raty w dniu generowania zestawienia. W ramach promocji „Raty bez prowizji od 3 do 48 miesięcy” możecie jednak ominąc prowizję. Trzeba złożyć wniosek o nowy plastik i uzyskać specjalny kupon upoważniający do wzięcia udziału w promocji.

Jest też druga promocja. Bank proponuje dotychczasowym posiadaczom karty kredytowej Visa Castorama wydanej przez Credit Agricole Bank Polska 50 zł za zmianę karty.

Santander Consumer Bank należy grona agresywnych graczy na rynku kart kredytowych. Na koniec ubiegłego roku zajmował 7 pozycję na rynku pod względem aktywnych plastików. Bank miał w portfelu 441,2 tys. aktywnych kart kredytowych, przy wzroście na poziomie ok. 11 proc. rok do roku. Warto przy tym zauważyć, że w większości banków w tym czasie ubyło plastików. Dzięki partnerstwie z Castoramą niewątpliwie umocni swoją pozycję. Bank wydaje też karty we współpracy z sieciami handlowymi Media Markt i Saturn.