„iSeries. moc wspólnych rozwiązań” to unikalne na polskim rynku przedsięwzięcie IBM Polska i – na co dzień konkurujących ze sobą – partnerów handlowych IBM*. To jednocześnie hasło wspólnej kampanii marketingowej i informacyjnej będącej odpowiedzią na stale rosnące potrzeby klientów poszukujących jak najszerszej informacji o dostępnych rozwiązaniach programowych i sprzętowych. – Sądzimy, że klienci docenią nie tylko jakość naszych systemów, powiedziała Katarzyna Świętek, menedżer ds. marketingu w IBS Polska, – ale także umiejętność współpracy, czego dowodem jest właśnie nasza kampania.
Realizację kampanii „iSeries. moc wspólnych rozwiązań”, która zaplanowana została co najmniej do końca 2005 r., partnerzy powierzyli wrocławskiej agencji SARTO Public Relations. Najbliższe wydarzenia wynikające z zaprojektowanego planu kampanii to m.in. bezpłatne seminarium, które odbędzie się 1 marca 2005 r. pt. Informatyka – czynnik budowy przewagi konkurencyjnej w branży farmaceutycznej oraz obecność na zbliżających się targach CEBIT w Hanowerze. Już dzisiaj wiadomo, że swoje stoisko będzie tam miał szczeciński Heuthes, uczestniczący w „iSeries. moc wspólnych rozwiązań”.
Więcej informacji na www.iseries.pl