SAUBER – nowa marka w rodzinie Scholla i Durexa

Innowacyjność serii SAUBER polega na długotrwałym działaniu dezodorantów – do 7 dni od momentu zastosowania bez potrzeby ponownej aplikacji.

W skład, nagłaśnianej w mediach, serii Sauber 7 dni, wchodzą: dezodoranty w spray’u i w sztyfcie. Polecane są osobom, które mają problem z nadmierną potliwością, a także wszystkim, którzy chcą czuć się świeżo i komfortowo w każdych warunkach. Sauber 7 dni to produkty typu unisex – dzięki świeżemu i stonowanemu zapachowi mogą byś stosowane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn.

„Wprowadzana obecnie do Polski marka Suber, cieszy się ogromną popularnością we Włoszech już od prawie 15 lat. Nowość – Sauber 7 dni odniósł tam ogromny sukces. Chcemy go przełożyć także i na polski rynek. Na początku, musimy jednak zapoznać klienta z innowacyjną formułą marki Sauber. Właśnie taki cel stawiamy przed zaplanowaną na najblizsze miesiące kampanią medialną, która obejmuje działania public relations i reklamę prasową” – powiedział Krzysztof Czarnocki, Business Planning Manager SSL Healthcare.

Kampanię public relations produktową i korporacyjną nowej marki Sauber opracowała

i prowadzi Agencja Pegasus Public Relations. Kreację dotyczącą reklamy prasowej przygotował Mediafocus, natomiast zakupem mediów zajęła się grupa McCann.