SBF promuje sponsoring wraz z European Sponsorship Association

Sport & Business Foundation (SBF) łączy swoje siły z European Sponsorship Association (Europejskie Stowarzyszenie Sponsoringu) w celu budowania i zwiększania wartości polskiego rynku sponsoringu.

Przy wsparciu merytorycznym zagranicznego partnera Sport & Business Foundation, organizator branżowego spotkania Dni Marketingu Sportowego, będzie wydawać e-magazyn poświęcony zagadnieniom sponsoringu w obszarze sportu oraz publikować materiały komentujące bieżące wydarzenia w dziedzinie sponsoringu. SBF będzie także reprezentować European Sponsorship Association w aspekcie komunikacji i promocji międzynarodowych projektów kierowanych do branży.

Europejskie Stowarzyszenie Sponsoringu (www.sponsorship.org) zrzesza blisko 250 czołowych firm, organizacji sportowych oraz agencji marketingowych związanych z branżą sponsoringu w Europie. Organizacja przyznaje coroczne Europejskie Nagrody Sponsoringu, które honorują najlepsze projekty sponsoringowe w sektorze sportu, kultury, rozrywki i mediów.

– To emocjonujące czasy dla sponsoringu. Jego rola wśród instrumentów marketingu mix umacnia się, ponieważ korzyści związane ze sponsoringiem są  coraz lepiej rozumiane. Cała branża jest obecnie warta blisko 12 miliardów dolarów. Z zadowoleniem podejmujemy współpracę ze Sport & Business Foundation, by wspólnie promować najlepsze rozwiązania i standardy sponsoringu na jednym z najbardziej obiecujących europejskich rynków – komentuje Helen Lamb, General Manager w European Sponsorship Association.
Źródło: Sport & Business Foundation