Scenariusz i reżyseria – Estimage PR i Dax Cosmetics

Estimage PR przygotowała niekonwencjonalny projekt, który wprowadzi na rynek dwie ekskluzywne linie kosmetyczne firmy Dax Cosmetics. Agencja jest odpowiedzialna za projekt, który 10 maja br. będzie miał swoją premierę. Zaaranżowane przez Estimage PR przedsięwzięcie jest kolejnym niebanalnym projektem przekraczającym granice wyznaczone przez klasyczny PR.

Jest to kolejny przykład niestandardowego podejścia do PR. Wszystkie projekty, nawet tak zwyczajne jak te, chcemy znacznie wyróżnić. Przy rozpoczynaniu jakichkolwiek prac, zawsze szukamy oryginalnych rozwiązań. Tylko poziomem kreatywności możemy wyróżnić się od naszej konkurencji. Taka postawa przynosi nam satysfakcję i permanentną fascynację. Każdy projekt traktujemy jako niepowtarzalne dzieło sztuki. Ten nietypowy w formie i treści przekaz mamy nadzieję zaskoczy swoją niekonwencjonalnością. Cieszymy się, że nasza filozofia jest podzielana przez naszych klientów. – mówi Rafał Werczyński, Brand Leader Estimage PR.