W tym roku „Gazeta Bankowa” będzie obchodzić swoje 20-lecie, liczba jej czytelników wciąż wzrasta, jest to dowodem na to, że dotychczasowe działania spotkały się z aprobatą. Mimo wielu lat na rynku wydawniczym, zachowuje młodzieńczą świeżość, którą powiązała z ogromnym doświadczeniem i wiedzą dziennikarzy oraz współpracujących ekspertów.
Rozwój w wypadku „Gazety Bankowej” oznacza m.in. wkroczenie w nowy obszar działalności. Obszarem tym będą szkolenia, seminaria i konferencje z zakresu szeroko rozumianego rynku finansowego. „Gazeta Bankowa” chce dzielić się wiedzą i takie jest właśnie jej hasło. Podobnie jak Gazetę, również cykl szkoleniowo-konferencyjny został podzielony na grupy tematyczne. Początkowo będą to:
– Marketing i Sprzedaż – dla osób zajmujących się w instytucjach finansowych identyfikowaniem i analizowaniem potrzeb klienta, kreowaniem wizerunku produktu i całej instytucji i wreszcie sprzedażą gotowego produktu.
– Zarządzanie i usługi dla finansów – dla osób mających bardzo specyficzne zadania: dyrektorów, managerów i specjalistów z zakresu zarządzania operacjami, wszelkiego typu ryzykami, kontrolą, bezpieczeństwem i wielu innych, występujących tylko lub głównie w instytucjach finansowych.
– Prawo i podatki – ta grupa szkoleń i konferencji jest skierowana do wszystkich, których z zawodowego punktu widzenia interesują przepisy naszego prawa mające bezpośredni wpływ na funkcjonowanie rynku finansowego.
Mam nadzieję, że obdarzycie nas Państwo zaufaniem i wykorzystacie naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie finansów. Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach „Najnowsze trendy w budowaniu wizerunku instytucji finansowej”.
Najbliższe szkolenie „Marka jako istota współczesnej konkurencji – czyli jak zaistnieć w świadomości klienta?” odbędzie się w dniach 24-25 września 2008 w Warszawie.
Więcej informacji o seminarium:http://www.gb.pl/pl/dokumenty/seminaria