PZU SA jest jedną z niewielu firm ubezpieczeniowych w Polsce, która zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej (art. 149), tworzy z części własnych dochodów tzw. fundusz prewencyjny. Zgromadzone środki z funduszu prewencyjnego są przeznaczane przede wszystkim na likwidację zagrożeń dla życia i zdrowia ludzi oraz ochronę ich mienia. W ramach działalności prewencyjnej PZU organizowało m.in. takie ogólnopolskie akcje jak „Odblaskowe Pierwszaki” oraz „Plaża + Zdrowie + Uśmiech. Nad wodą bezpieczniej”. Ponadto PZU SA konsekwentnie sponsoruje wydarzenia sportowe (Np. Rajd polski, Rajd Kormoran) wpisujące się w zakres działań prewencyjnych mających na celu poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Firma jest również jednym z największych w Polsce mecenasów kultury i sztuki.
Sensors Public Relations powstała w 2003 roku przy Grupie Euro RSCG. Firma specjalizuje się w brand public relations i komunikacji korporacyjnej. Do grona klientów agencji należą dla PKO Bank Polski, V&S Absolut Spirits (Absolut Vodka), SkyEurope Airlines i Storck; agencja realizuje również projekty dla marek Niquitin, Simplus Team i Kijafa. Sensors Public Relations zatrudnia obecnie 7 konsultantów.