Agencja odpowiedzialna jest za re-launch medialny marki na polskim rynku, w ramach którego zorganizowano ZLOT NIELOTÓW w warszawskiej Fabryce Trzciny, a także program dla barmanów, szkolenia sił sprzedaży.
Sensors Public Relations przygotowała również nowe layouty reklam na potrzeby kampanii w prasie branżowej. The Famosu Grouse to najwyższej jakości whisky typu blanded, sprzedawana w ponad 100 krajach świata. Marka ta jest siódmą pod względem wielkości sprzedaży szkocką whisky na świecie (Źródło: IWSR 2002).
Roczna sprzedaż wynosi ponad 30 milionów butelek. Równolegle do re-launchu The Famous Grouse, The Edrington Group I V&S Luksusowa Zielona Góra SA, dystrybutor, wprowadziły na polski rynek szkocką whisky premium The Macallan Single Malt. Sensors PR także odpowiada za launch medialny oraz komunikację z konsumentami.
Obok marek whisky Sensors PR odpowiada za całość działań public relations dla Absolut Vodka oraz zapewnia wsparcie PR markom Luksusowa i Kijafa należącym do koncernu V&S Luksusowa Zielona Góra SA.