Serce Nomi dla dzieci z domów dziecka

Agencja S4 w ramach wygranego przetargu na całoroczną obsługę reklamową sieci Nomi przeprowadziła właśnie pierwszą z akcji pro-sprzedażowych wspartych działaniami PR, z zaplanowanych na rok 2006. „Loteria Pełna Serca” trwała półtora miesiąca i objęła wszystkie hipermarkety Nomi w Polsce. Podczas tej charytatywnej akcji, klienci Nomi zbierali za zrobione zakupy punkty, które mogli przeznaczyć na dom dziecka w swojej miejscowości.

Celem akcji było zaktywizowanie klientów i zachęcenie ich, by wspólnie z Nomi włączyli się do działań pomocowych. „Loteria Pełna Serca” odniosła wielki sukces – łącznie zebrano ok. 160 tys. punktów.

Dzięki „Loterii Pełnej Serca” prezenty od Nomi otrzyma aż 1750 dzieci z domów dziecka w całej Polsce.

Trzy zwycięskie domy dziecka – z Płocka, Szczecina i Zamościa, które zgromadziły największą ilość punktów, otrzymają od Nomi w pełni wyposażone pracownie komputerowe z dostępem do Internetu. W „Loterii Pełnej Serca” nie ma jednak przegranych i dlatego wszystkie pozostałe placówki dostaną od Nomi sprzęt sportowy – piłki do gry w koszykówkę, piłki nożne, deskorolki, hulajnogi, rowery, zestawy do gry w badmintona, a także każde z dzieci dostanie po jednej paczce ze słodyczami.

Nagrody trafią także do klientów Nomi – wzięli oni udział w losowaniu nagrody głównej – rocznej pensji o wartości 28 tys. zł oraz sprzętu RTV i AGD.

Ze strony agencji S4 za współpracę z Nomi odpowiadają Agnieszka Cachro (Group Account Manager) oraz Monika Skalska (Senior Account Executive).