Serwis BPH BusinessLine nagrodzony w konkursie Forum Jakości Quality International

BPH BusinessLine serwis klientów korporacyjnych został nagrodzony w konkursie Forum Jakości Quality International. Wśród nagrodzonych usług znalazła się również sieć punktów płatniczych TransKasa.

Nagroda dla BPH BusinessLine została przyznana w kategorii „Usługi najwyższej jakości”, zaś dla TransKasy – w kategorii „Produkt najwyższej jakości”.

– Utrzymanie najwyższej jakości świadczonych usług jest możliwe dzięki zapewnieniu pracownikom systemów wspomagających niezbędnych w codziennej pracy, takich jak rejestracja i monitorowanie zapytań Klientów. Pracownicy BPH BusinessLine korzystają ze specjalnych aplikacji i systemów wspierających proces obsługi, którego czas powinien zawsze być ograniczany do minimum – powiedział Łukasz Sopala, Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Obsługi Klientów Banku BPH. – Jakość definiowana jest na różne sposoby w zależności od branży czy rodzaju oferowanych usług. Nasz model biznesowy tworzyliśmy w oparciu o japońską filozofię KAIZEN, której głównym przesłaniem jest ciągłe codzienne doskonalenie biznesu – dodał.

BPH BusinessLine to jedno z pierwszych na polskim rynku centrów obsługi klientów korporacyjnych. Rozpoczęło swoją działalność w 2005 roku, a obecnie zajmuje się już obsługą wszystkich Klientów korporacyjnych Banku BPH. Model funkcjonowania serwisu opracowany został na podstawie szczegółowych analiz sprawdzonych rozwiązań międzynarodowych oraz w oparciu o dokładne analizy rynku i badania oczekiwań klientów. BPH BusinessLine zapewnia najwyższą jakość usług dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, odpowiednim procedurom oraz wysoko wykwalifikowanej kadrze. Dodatkowo scentralizowany model obsługi klienta korporacyjnego umożliwia szybki przepływ informacji, co w efekcie daje lepsze wyniki zarządzania jakością.

Sieć punktów płatniczych TransKasa, która również została nagrodzona w konkursie Forum Jakości Quality International, zapewnia możliwość przyjmowania wpłat w określonych placówkach na terenie całej Polski. TransKasa jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych bankowych sieci punktów płatniczych.

Konkurs Forum Jakości Quality International skierowany jest do działających na terytorium Polski instytucji, producentów i usługodawców, posiadających klarowną politykę jakości w odniesieniu do produktów i usług. Nagradzane są organizacje mogące poszczycić się ofertą i osiągnięciami na najwyższym światowym poziomie. Celem konkursu jest wyłonienie i uhonorowanie podmiotów odznaczających się wysoką dbałością o jakość oferowanych produktów i usług. Patronat nad Forum Jakości Quality International, którego organizatorem jest redakcja Forum Biznesu w Gazecie Prawnej, objęły: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Klub Polskie Forum ISO 9000 i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Nagrodzone w konkursie usługi Banku BPH już wielokrotnie otrzymywały laury w krajowych i międzynarodowych konkursach. BPH BusinessLine otrzymał nagrodę m.in. od miesięcznika Home&Market, TransKasa została wyróżniona m.in. przez Business Centre Club i Gazetę Bankową.
Źródło: Bank BPH