Serwis eprasa.com zmienia szatę graficzną

Po bez mała czterech latach istnienia serwis eprasa.com dokonał gruntownego przeobrażenia swojej platformy internetowej. Zmienione zostało logo, nowy jest slogan („Powinieneś wiedzieć, co o Tobie piszą”), a także kolorystyka – odtąd dominować będzie barwa soczyście pomarańczowa.

Dzięki wprowadzonym zmianom serwis eprasa.com stał się jeszcze bardziej ergonomiczny i zyskał na funkcjonalności.

Wydawnictwo „JaR” Media Monitoring, twórca serwisu eprasa.com, działa na rynku monitoringu mediów od 2000 r. Firma jako pierwsza w Polsce – już w marcu 2001 r. – postawiła na platformę internetową. Z wyszukiwanych artykułów, a także nagrań radiowych i telewizyjnych tworzona jest elektroniczna baza danych dostępna z każdego komputera podłączonego do Internetu.

O jakości usług serwisu mogą świadczyć zarówno jej długoletni, jak i nowi klienci. Są wśród nich największe polskie przedsiębiorstwa oraz ważne instytucje: PKN Orlen, Senat RP, Polkomtel, PKO BP, Kredyt Bank, BRE Bank, KGHM, Telewizja Polska, ComputerLand, Polska Organizacja Turystyczna, Orbis, Totalizator Sportowy i inne.

Od czerwca 2004 r. eprasa.com bezpłatnie wspiera swoim monitoringiem Transparency International, instytucję zwalczającą korupcję oraz Fundację Rozwoju Kardiochirurgii.