Serwis internetowy Colgate 360°

Na stronach www.colgate360.pl głównym elementem jest prezentacja szczoteczki przygotowana w formie interaktywnej animacji 3D, koncentrującej się na najciekawszych elementach nowego produktu.

Niezwykle ciekawym elementem kampanii internetowej oscylującej wokół strony internetowej Colgate 360° jest test konsumencki obsługiwany przez nowatorski system DMH CTMS. Wdrożona przez Pro-Creation platforma pomaga w organizacji i administracji całego testu. Dzięki zaawansowanym technikom komunikacji z Klientem, administrator testu ma możliwość pełnego zarządzania procesami on-line. Zastosowanie DMH CTMS umożliwiło obniżenie kosztów oraz optymalizację działań związanych z testem. Jest to pierwszy w Polsce projekt, w którym zastosowano tego typu narzędzia.

Podczas całej akcji Colgate wybierze 360 osób, które otrzymają bezpłatny egzemplarz szczoteczki Colgate 360° w celu jej przetestowania i wyrażenia na jej temat opinii. Przychodzące od klientów opinie są na bieżąco prezentowane na stronie www.colgate360.pl.