Serwis iPKO dostępny w języku ukraińskim

PKO Bank Polski udostępnił serwis internetowy iPKO w języku ukraińskim. Nowa wersja językowa jest kolejną, po angielskiej, którą otrzymali w tym roku klienci.

PKO Bank Polski obsługuje coraz więcej klientów z zagranicy, w tym obywateli Ukrainy. Nowa wersja serwisu przygotowana dla tej grupy klientów umożliwi im dostęp do najpopularniejszych funkcji w języku ukraińskim. Klienci łatwo zrealizują nie tylko podstawowe operacje w rodzimym języku, ale także swobodnie będą mogli zarządzać ustawieniami konta, przeglądać szczegółową historię konta czy tworzyć zlecenia stałe i odbiorców zdefiniowanych. Oprócz tego, przetłumaczone zostały strony logowania.

– Udostępnienie iPKO w wersji ukraińskiej to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów z Ukrainy, którzy tylko do końca marca br. założyli prawie 220 tys. kont w PKO Banku Polskim. Zależy nam na tym, by tej licznej grupie klientów – tak jak klientom z Polski – zapewnić wygodne zarządzanie finansami on-line i oferować najwyższą jakość obsługi w kanałach cyfrowych – mówi Łukasz Jaciubek, kierownik Zespołu Bankowości Internetowej w PKO Banku Polskim.

Żeby skorzystać z nowej wersji serwisu wystarczy na stronie logowania w górnym rogu strony kliknąć ikonę flagi Polski oznaczoną literami „PL” i wybrać „UA”.

To kolejne rozwiązanie dostępne w PKO Banku Polskim dla obywateli Ukrainy. Bank oferuje bezpłatne konto osobiste PKO Konto bez granic i ofertę promocyjną rachunków firmowych. Zniósł także opłaty za szybki przelew do Kredobanku i za zlecenie przelewu zagranicznego do każdego banku w Ukrainie. Udostępnia zarządzanie finansami w języku ukraińskim nie tylko w iPKO, ale także w aplikacji IKO. Ponadto w 100 oddziałach PKO Banku Polskiego, obywatele Ukrainy mogą wymienić na złote do 10 tys. hrywien.

Klienci ukraińskojęzyczni mogą także zapoznać się z podstawową ofertą banku w języku ukraińskim na stronie https://www.pkobp.pl/ua/, a w oddziałach w całej Polsce znajdą dostępne materiały informacyjne w tym języku.

Źródło: PKO BP