Serwis Pauloadriani rozwiązuje odwieczny problem mężczyzn

Pauloadriani to sieć salonów Pierre Cardin oferujących odzież i dodatki dla mężczyzn. Linię Pierre Cardin uzupełniają kolekcje marek Pionier oraz Lee Cooper. Oferta Pauloadriani skierowana jest do młodych i aktywnych mężczyzn w wieku 30 – 40 lat, dla których ważny jest elegancki wygląd odzwierciedlający ich klasę, styl życia i status.

Z myślą o nich Pauloadriani zleciło łódzkiej agencji interaktywnej Venti stworzenie serwisu internetowego. Założeniem było zbudowanie witryny wizerunkowej. Jednocześnie miała się ona stać nowym kanałem komunikacji z klientami informującym o akcjach promocyjnych, aktywującym do odwiedzenia salonu i wspierającym kampanię lojalnościową.

W efekcie powstał serwis wykonany w technologii Flash dostępny pod adresem www.pauloadriani.pl. W sferze wizualnej nawiązuje on do identyfikacji marki Pierre Cardin.