Od maja 2010 roku Setlak PR współpracuje projektowo z 4Life Direct – agencją ubezpieczeniową działającą w systemie direct, czyli przez telefon. Firma ta oferuje unikalną polisę na życie Moi Bliscy zapewniającą bezterminową ochronę wszystkim między 18. a 85. rokiem życia.
Agencja jest odpowiedzialna za usprawnienie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Przeprowadza miedzy innymi audyt serwisów internetowych, korporacyjnego www.4lifedirect.pl oraz produktowego www.moibliscy.pl, doradza przy tworzeniu spotów telewizyjnych, przygotowuje teksty do nowego serwisu produktowego oraz na potrzeby mediów, jak również prowadzi działania media relations.
Osobą odpowiedzialną za nadzorowanie kampanii na rzecz nowego klienta jest Matylda Setlak, natomiast Agnieszka Lunt oraz Jakub Oszczepaliński zajmują się jej bieżącym prowadzeniem.
Klient został pozyskany na skutek działań new business.
Źródło: Setlak PR
Źródło: Bankier.pl