W Wielką Sobotę wieczorem, temperatura i emocje na stadionie przy ulicy Bułgarskiej w Poznaniu sięgały zenitu. Nic dziwnego, naprzeciw siebie stanęły dwie wyjątkowe drużyny Ekstraklasy: Lech i Legia.
Na długo przed pojedynkiem, ten piłkarski spektakl cieszył się wielkim zainteresowaniem nie tylko w kraju ale i za granicą. Oficjalna strona Europejskiej Federacji Piłkarskiej – uefa.com nazwała spotkanie Lech –
Piłkarze obu drużyn przygotowali dla kibiców niesamowity spektakl, pełen wyrównanej gry z lekką przewagą Lecha. Piłkarze pokazali charakter, zaciętość i niesamowitą ambicję. Jednak mimo dogodnych sytuacji, pierwsza połowa zakończyła się bezbramkowo. W drugiej Lechici często napierali na bramkę Legii wspierani dopingiem swoich kibiców –
Sponsorem sobotniego meczu hitu 23 kolejki była Spółdzielcza Grupa Bankowa (150 Banków Spółdzielczych i GBW SA). Klub zaprosił banki SGB do wsparcia tego wyjątkowego widowiska. Sponsor zadbał o oprawę wydarzenia. Spoty zapraszające na mecz emitowane były na antenie radia Merkury – najpopularniejszej stacji regionalnej w Wielkopolsce. Przed stadionem, tuż przy głównym wejściu pojawił się prawdopodobnie największy w Poznaniu balon reklamowy sięgający kilku pięter. W czasie meczu na bannerach wokół płyty boiska pojawiał się napis: SGB Kibic Lecha.
Źródło: Gospodarczy Bank Wielkopolski