SGB Mobile i płatności mobilne Grupy SGB reklamowane w kinach studyjnych

Grupa SGB emituje spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w ponad 100 kinach studyjnych w całej Polsce. Kampania „Mamy tu wszystko” promuje aplikację mobilną SGB Mobile oraz płatności mobilne. W spotach reklamowych prezentowane są funkcje nowej aplikacji: płatności BLIK, usługa Autopay oraz usługa zarządzania kartami płatniczymi. Billboardy sponsorskie przedstawią szeroki wachlarz płatności mobilnych dostępnych w bankach spółdzielczych z Grupy SGB.

Kampania potrwa do czerwca 2022 r.

– Banki Spółdzielcze SGB są blisko swoich klientów. Są częścią lokalnych społeczności – dlatego tak ważna jest dla nas również obecność reklamowa na lokalnych rynkach. Kina studyjne dają nam taką możliwość – często są jedynymi kinami w miejscowościach, gdzie działają nasze banki. Nowe spoty kinowe to dobrze nam znane małżeństwo – tym razem nie widać dzieci, ale za to powraca młodszy brat. – mówi Ewelina Ignaczak, Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku SA.

Spoty reklamowe przedstawiają kolejne funkcjonalności aplikacji SGB Mobile:

Linki do spotów:

Dodatkowo udostępniamy Państwu specjalny materiał pokazujący jak powstawały ww. spoty:

Billboardy sponsorskie dotyczą płatności mobilnych dostępnych w bankach z Grupy SGB przy użyciu smartfonów, zegarków i opasek cyfrowych: usługi BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay i Xiaomi Pay.

Koncepcję kreatywną kampanii spotowej przygotowała firma IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada Dom Produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w kinach studyjnych odpowiedzialny jest operator reklamowy największej w Polsce sieci kin: Kinads.

Grupa SGB od lipca prowadzi działania promocyjne w internecie. Wykorzystuje do tego Google Ads, Facebook Ads oraz D&V 360. Dzięki temu obecni oraz potencjalni klienci, w różnych miejscach swojej internetowej aktywności, widzą reklamy aplikacji SGB Mobile oraz jej poszczególnych funkcjonalności ułatwiających codzienne życie.

Źródło: SGB