Nagroda została przyznana w kategorii Zmiana Oferty Programowej/Nowości ramówki – Media ogólnopolskie za innowacyjny projekt – sieć dedykowaną City Young. To już trzecie w tym roku, po Impactorze i Medalu Europejskim, tak znaczące wyróżnienie dla Clear Channel Poland.
Konkurs Media Trendy, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych i Agencję Reklamową Eskadra, ocenia najciekawsze i najbardziej nowatorskie działania związane z mediami i wykorzystaniem mediów w kampaniach reklamowych. Celem konkursu jest wyróżnienie kampanii i projektów, w których wyzwania marketingowe zostały zrealizowane w sposób niestandardowy i innowacyjny, wyznaczając tym samym nowe trendy i nowe sposoby podejścia do planowania i zakupu mediów. W tym roku nagrody wręczone zostały po raz szósty.
Media Trendy to trzecia nagroda przyznana Clear Channel Poland w tym roku. Cieszy nas niezmiernie, iż praca jaką włożyliśmy w stworzenie sieci City Young – innowacyjnego i pionierskiego produktu na polskim rynku outdooru, spotkała się z takim uznaniem ze strony Klientów oraz środowiska mediów. – mówi Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland.
Uroczystość wręczenia nagród tegorocznym laureatom Media Trendów odbyła się 16 marca br. w Centrum Olimpijskim PKOL w Warszawie.