„Sięgnij po wysoki zysk” – Citi Handlowy reklamuje specjalną ofertę ubezpieczeniowo-inwestycyjną

Sięgnij po wysoki zysk – z takim hasłem Citi Handlowy promuje produkt oszczędnościowo-ubezpieczeniowy połączony z 12% lokatą na 3 miesiące. Sięgnąć po 12% zysk z lokaty mogą wszyscy ci klienci Citi Handlowy, którzy do końca czerwca zdecydują się na zawarcie umowy ubezpieczenia Globalny Portfel Inwestycyjny lub Portfel Funduszy Zagranicznych Euro/Dolar. – Odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań finansowych. Specjalna oferta Citi Handlowy łączy w sobie dwie cechy pozornie nie do pogodzenia: bezpieczeństwo oprocentowania na lokacie oraz perspektywę wyższego zysku – mówi Grzegorz Górski, Szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi i Usługami Maklerskimi, Sektora Bankowości Detalicznej.

Klienci, którzy w okresie obowiązywania oferty zawrą umowę ubezpieczenia Globalny Portfel Inwestycyjny lub Portfel Funuduszy Zagranicznych Euro/Dolar, będą mogli założyć 12% lokatę na 3 miesiące. Minimalna kwota lokaty w ofercie specjalnej wynosi 5000 zł. Z kolei, aby skorzystać z szeroko dostępnej inwestycji w Globalny Portfel Inwestycyjny wystarczy zainwestować jedynie 10 000 PLN lub 3500 EUR/USD w przypadku inwestycji w Portfel Funduszy Zagranicznych Euro/Dolar.

– W reklamie telewizyjnej zwracamy uwagę na potencjalne zyski, jakie klienci mogą osiągnąć zawierając umowę ubezpieczenia Globalny Portfel Inwestycyjny lub Portfel Funduszy Zagranicznych Euro/Dolar – mówi Izabela Kochańska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej

Kampania przygotowana została przez agencję Wuderman, media zaplanował i kupił dom mediowy  The Mediaedge CIA. Spoty reklamowe zobaczyć można w TVN 24.  Uzupełnieniem reklam telewizyjnych są reklamy prasowe oraz akcje promocyjne w Internecie. Kampania potrwa do końca kwietnia tego roku.