Działania dla US Pharmacia ogniskują się wokół dwu kampanii edukacyjnych.
Pierwsza dotyczy meteoropatii czyli wrażliwości na zmiany pogodowe, która wg badań dotyczy ponad 60% naszego społeczeństwa. Druga, to prowadzona od lat Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Zdrowe Zatoki”. Kampania ta, trwająca od 2003 roku, ma na celu edukowanie społeczeństwa co do przyczyn, przebiegu, skutków oraz metod leczenia powikłań przeziębień oraz wynikającego z nich spadku jakości życia.
Pierwsza dotyczy meteoropatii czyli wrażliwości na zmiany pogodowe, która wg badań dotyczy ponad 60% naszego społeczeństwa. Druga, to prowadzona od lat Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Zdrowe Zatoki”. Kampania ta, trwająca od 2003 roku, ma na celu edukowanie społeczeństwa co do przyczyn, przebiegu, skutków oraz metod leczenia powikłań przeziębień oraz wynikającego z nich spadku jakości życia.
Działania Sigmy obejmują przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, w tym opracowywanie i dystrybucję informacji prasowych, organizowanie spotkań, ponadto koordynowanie działań infolinii, nadzór merytoryczny nad stronami www i inne.