Celem tego programu jest wspieranie spółek poszukujących kapitału na rynku publicznym, a szczególnie stworzenie warunków stymulujących rozwój małych i średnich przedsiębiorstw poprzez umożliwienie pozyskania środków pieniężnych na Giełdzie.
Umowa o przystąpieniu Sigmy do Programu została podpisana 2 lutego.
Sigma ma duże doświadczenie w zarządzaniu komunikacją związaną z pierwotnymi ofertami publicznymi firm. Pierwszą zintegrowaną kampanię wspierającą taką ofertę agencja zrealizowała w 1994 r. dla firmy Optimus. Kolejnymi projektami były działania wspierające pierwotne oferty publiczne Kredyt Banku, FarmFood i ZM Ostróda-Morliny.
W ostatnich dwóch latach Sigma zrealizowała kampanie doradztwa i komunikacji wspierające prywatyzację i pierwotne oferty publiczne trzech wielkich polskich przedsiębiorstw: Banku PKO BP S.A., Grupy LOTOS S.A. i Zakładów Chemicznych POLICE S.A. Za kampanię wspierającą proces prywatyzacji PKO BP Sigma uzyskała w zeszłym roku nagrodę IPRA Golden World Award w kategorii „Investor Relations”.